soffytankar

I live on the right side, sleep on the left. That’s why everything’s got to be love or death

Kategori: Allmänt

Igår var jag på min första skiva! Röj. Nu har man alltså klivit in i dimman och kommer inte att komma ut förrän nionde juni. Eller så hittar man aldrig ut. Det var en väldigt lyckad kväll enligt mig, från början till slut! Jag älskar när alla köttar i roliga utstyrslar, samlas i en svettig lokal och dansar i kärlek. Temat var "legendary", jag var Musse Pigg och med mig hade jag såklart min Mimmi Pigg (en förklädd Anna). Min eloge går till Ebbson och Cissi som var Napoleon och Pedro från filmlegenden Napoleon Dynamite. Jag dog när de svepte in på Dovas då de var helt enkelt outstanding.



Pedro, Madicken och Musse



Tjejerna blev galna. Inklusive jag. Fick de haffa? Det är och förblir frågan

Kommentarer

  • KarroOooOoO säger:

    sofia, fina sofia. du som är så otroligt kreativ, kan inte du göra en batman-mask till mig? <3

    2012-03-15 | 20:14:10
    Bloggadress: http://koriandertankar.blogg.se/
  • Soffson säger:

    Vilken ära, det skulle jag allt kunna tänka mig men tvivlar starkt på att jag har materialet till en sån mask...

    2012-03-15 | 21:58:44
  • karro säger:

    det är bara att måla den svart :D

    2012-03-16 | 06:58:49
    Bloggadress: http://koriandertankar.blogg.se/
  • Soffan säger:

    Men av vadå?

    2012-03-16 | 17:42:46
  • Anonym säger:

    papper?!?1

    2012-03-16 | 22:59:14
  • Katarina säger:

    Det här är en blogg, ingen chatt. Hallå tjejer

    2012-03-20 | 19:43:36
    Bloggadress: http://koriandertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: